İlk kurulum ekranında ilouclu cihazları EFT Dongle gibi cracking boxlar ile bypass ediyorlar. iCloud ekranını atlatıyorlar.
Eski düşük sürüm ioslar ve cihazlarda geçerli. Sıfırlar, yazılım yükseltirseniz ilk kurulum ekranında icloud sizi karşılar.
yani çalıntı ürünü açtırmak gibi değil mi hocam ?