Sabahları börek gider ancak öğleden sonra börek alanı görmedim daha. O sıcaklıklarda kesinlikle dondurma ancak en önemlisi müşterileri izleyin yani o semte her gün belirli saatlerde gidip yoğunluğa bakın not edin kaç kişi geçiyor diye milletin dediklerine bakmayın tek bir basamak bile dükkanın kapanmasina neden oluyor