Nirvana Soft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, bu sevinçli günümde hem sizlerle paylaşmak hemde sizlere bir soru sormak istiyorum Bugün yeniden tekrar Dayı oldum 😶*🌫 Yeğenim oldu ⭐
Her defasında çok güzel hissettiren bir duygu...
İsim düşündüler ama net karar veremediler bende sizlerin fikirlerini almak istedim😃


Syp: Yaşlanıyoruz beee
allah Analı babalı büyütsün inşallah

TÜRK ismi olmalı
Gökşin
Gökçe
Göke