Yenisi olsun der 14 alırdım hocam.


wusti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin arkadaş biraz tuzluya getirmiş hocam. 18 bin liraya ben İphone 13 Pro Max getiriyorum 256 GB
Hangi modeller var sizde hocam, kaç para?