Aynı durumla karşı karşıya kaldım. Servis yok uyarısı alınca e-SIM olarak kurmak zorunda kaldım
BTKnın bu konuyla ilgili hiçbir şeyden haberi yok. Kendilerinin uyguladığı bir şey olmasına rağmen. Farklı kaynaklardan edindiğim bilgiye göre, sim kart değişikliği sonrasında maksimum 24 saat içinde sorunun düzelmesi lazım. Düzelmezse operatörün müşteri hizmetlerini arayın, onlar bir işlem yapıyorlarmış.