Hocam merhaba bende Alanyada yaşıyorum. Nacizane fikrimi iletmek isterim: Damlataş Nisan ortası Mayıs başı ile birlikte yoğun turist(Rus, Ukraynalı ve az da olsa Avrupalı) ve yerli misafir nüfusu kapasitesine ulaşabilen bir bölge. Lakin burada yaşayan nüfusa gelirsek sabah kahvaltısı kavramının esnaflar dışında o bölgede yaşayan insanlar için çok önem taşıdığını düşünmüyorum ki bu Börekçi için pek iyi bir durum değildir. Börekçi için iyi olan durumsa esnaflar. Şubat marttan itibaren Sabah çay kahve kahvaltı için bir araya gelir, bir mekanda bunu yaparlar. Bölgeye yakın konumda 1 yıl önce açılan bir börekçide sabah 10da sıra bekliyorum. Ama ona yakın başka bir börekçi sabah akşam sinek avlıyor. Üstelik kurumsal firmanın franchise ı.
Dondurma kısmı ise bölgede markalaşmış bir iki markanın olduğu, kış sezonunun iş açısından neredeyse sıfıra indiğini unutmamak gerek. Lakin burada güzel bir nokta var ki dondurma çeşitliliği arttırılarak farklı bir bakış açısı getirilebilir. Alanya özelinde marka için doğru reklam çalışması yaparsanız kazanç sağlamanız kaçınılmazdır. Börekçi de kazanır; dondurmacı da. Mesele işletebilmek, yönetebilmek, yürütebilmek, inovasyonları yakalayabilmek ve fedakarlık edebilmek diye düşünüyorum.