Bugün bir konuya yazdım konudaki arkadaşın yazdığına bakın. Kişinin sürekli attığı - trade yüzünden alacak olduğum işten de oluyorum...
Trade ile ilgilenen moderatör kim onu bulamadım yönetim kadrosunda, en azından bir sorarız yetersiz mi report ettik ne yapacaz şikayet konusu sonuçlandı, ne kadar bekleyeceğim ne olacak hiçbirfikrim yok