Herkes farklı birşey demiş daha yeni dükkan devir eden daha doğrusu devir edene kadar akla karayı seçen biri olarak naçizane fikrimi söyleyeyim;

AÇMA!

Soğutucu dolap, soğutucu banko, soğutucu stok dolap, soğutucu içecek dolabı gibi elk tüketen demirbaşların olacak!

Börek diyorsun doğalgaz bağlantısı gerekecek! sadece ve sadece tek bir lambası yanan esnafa bile 800 TL elk faturası geliyor şu sıralar, sana gelecek olan elk faturası en az 15 bin TL! 4 bin TL kira!

ısınma desen, doğalgaz olursa kıytırık bir kahvehaneye bile 4 bin fatura geliyor! 3000 küsür bağkur, tabela vergisi, kapıya koyduğun dubaya bile vergi veriyorsun!

Yapma etme, ben yandım, sen yanma derim.. Parana yazık edersin..