Yani azda olsa dediğiniz gibi moral amaçlı giriyoruz deprem bölgesindeyim deprem lafını duyunca artık içime korku oturuyor hele bide gece vakti böyle konu görünce hiç düzelemiyorız

yanlış anlaşılmasın birisi yazmış şu zaman da deprem oluşacak vs Allah bilir biz değil