Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bot yazan bir yazılımcıyım, müşterimin işiyle ilgilenemediğimi başkasının ona yapması gerektiğini yazılımcı bulmasını söyledim fakat r10 daki çoğu kişiye sormuş bot yapma hakkında yardım alamamış.

@gurgur7; hocam bot düzenlemesi istiyor node js ile yazılmış (ben yazmadım, başka birisi botu node js ile yazmış neden diye sorgulamadım) fakat kimse ilgilenmemiş. Yardımcı olabilir misiniz?
konu güncel. sanırım bu gidişle sürekli güncel kalıcak @Androsoft;