ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra toplananla dolar yapalim sürekli 3 5 sene sonra toptan bi bozariz şaaaaak dolar 5 TL
beni konuşturmuyorlar yoksa ben çok şey konuşacağımda dış güçler