Geçmiş olsun bu nedenle araç kamerası kesinlikle şart.
Benzer bir durum arkadaşlarımın başına geldi. Full trafik ve ilerlemeyen yolda arkadaşım aynadan yolu kontrol ederek metrobüse geçmek için yolcu kapısını açıyor (en soldalar). O sırada da emniyet şeridi bile olmayan yolda son sürat gelen motor, açılan kapıya çarpıyor ve motorcu düşüyor. Adamın parmağında ki deri baya bir kalkıyor. Sonuç olarak hastane işleri, tutanak vs. derken baya uğraştılar. İki tarafta da suç var bence ama şoför olan arkadaşımın ehliyetine 6 ay el kondu ve para cezası aldı. Diğer kapıyı açan arkadaşta para cezası aldı.