krsadlacin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SMM panellerde ödeme sayfasında direkt dolar olarak göstermek TL göstermekten daha çok satışı artırıyor bu yüzden döviz pos ürünlerine yönelmenizi tavsiye ederim. Bu konuda iki firma önerebilirim:

1) Shipy https://shipy.net/FeaturesVirtualPos
2) Weepay https://weepay.co/weePos

Başvurudan sonra döviz pos kullanmak istediğinizi söylemeyi unutmayın. Ayrıca diğer alternatiflere bu konumdan bakabilirsiniz: https://www.r10.net/off-topic/226905...firmalari.html
teşekkür ederiz hocam