Eşim de kaza yapmıştı 2 yıl önce motorla eşimin arabasına çarptı sigortadan motoru yaptirdi sonra değer kaybı için uzlaşma aradi eşim ben sigortayı boşuna mı yaptırıyorum varsa bir hakkınız talebiniz sigorta şirketine açın karşılar demiş uzlaşmacı bir daha aramadı. Yani açılacak olursa dava en fazla 9200 avukat vekalet ücretini ödersiniz başka biesey olmaz tum evrakların var ise korkma hocam.