Normalde vergiden muaf olabileceğiniz ve gümrüğe deklere etmeniz gerekmeyecek şekilde sadece 1 cihaz getirme hakkınız var. Fazlası daima risktir.
Uçakla seyahatte, eğer uçak altı bagajda birden fazla cihaz getirecekseniz zaten şüpheli çantalar elenerek önce gümrük incelemesine giriyor. Daha sonra bagaj teslim bandına bırakılıyor. Burada incelemeye girmeseniz bile, bagajınızı teslim aldıktan sonra havalimanından çıkış yaparken random olarak gümrük memurları tarafından durdurulabilir, hem siz hem bagajlarınız tekrar xraydan aramasından geçebilir.