delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli hemşehrim hiç mahkeme yolu görmemişsin belli.
Selam hocam ,

Mahkeme illaki görülür ))

Sonucu bende merak ediyorum ,