hocam öyle diyorsunuz da illaki vardır bir prosedürü yani uyan kurallar ve uymayan kurallar vardır
Kural mutlaka vardır.Ama sistem asla buna uymadı. Adamın 5 yıllık hesabı var günde 1 2 tık alıyor geçersiz tıklamadan hesap kapanıyor.Diğer taraftan adam hit satın alıp siteye basıyor yıllarca bu şekilde yüklü para kaldırıyor. Özgün içerik giriyorsun onay gelmiyor. Kopya içerik giriyorsun onay geliyor..Yani uzun lafın kısası saçma sapan bir sistem.4 yıldır aktif kullandığımız günde 4 5 milyon gösterim yaptığımız hesabımızı saçma sapan bir sebepten dolayı kapattılar..Mantık yok.Asla da olmayacak.