suçlu olmadığına eminsen neden avukat tutacaksın ? suçlu olan insan avukat tutar...
sen avukat falan tutma devlet atasın boş ver .
ayrıca uzlaşmacın doğru söylemiş ..
20 bine de anlaşma anlaşmak demek suçu kabul etmek demektir..
Üzerine gideceğin nokta , haklıyım ve avukat sv tutmuyorum haklıyken neden avukat tutup haklılığımı ispat etmeye çalışayım ? .
Değerli hemşehrim hiç mahkeme yolu görmemişsin belli.