SelimKaymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurulumu ssh bağlantısı ileyapmayı biliyorum. Fakat en sonda sunucuyu reboot ettikten sonra Windows açılmıyor.
Direk panelden iso olarak neden kullanmıyorsunuz?