Varlıklı bir aileden gelmiyorum.
Bugüne gelene kadar her türlü kazancımı kendim bir şekilde oluşturdum.
Lise 2'den beri aktif olarak para kazanıyorum.
Dipten geliyorum, zirveyi hedefliyorum.
Daha yolun çok başında olduğunu düşünüyorum ancak aylık gelirime baktığım zaman çoğu insanın birkaç aylık geliri olduğunu görüyorum. Ancak beni tatmin ediyor, maddiyat değil başarılar tatmin ediyor beni.
Tatmin edecek başarıya ulaştıracak görevlerimi günlük olarak yerine getiriyorum.
Bu arada maneviyatı da unutmadan, 5 vakit beni yaradan; zamanımı borçlu olduğum varlığa; Rabbim'e de kulluk ediyorum. Böyle olduğunda maddi olarak kayıplar olsa da beni üzmüyor.
Allah hepimizin yardımcısı olsun, önce sağlık; sonra huzur ve başarı