Öncelikle hayırlı olsun. Görünüşü genel anlamıyla oldukça beğendim. Eksikleri ve görüşleri belirtmemizi istediğiniz için biraz irdeleyerek yazacağım. Öncelikle istatistik alanında yetkili sayısının gözükmesi mantıksız geldi. En altta 3 kere farklı alanlarda kendi adınızı kullanmanız da biraz garip durmuş. Tek bir blok içerisine tasarım, altyapı ve site sahibi yazabilirsiniz bence. Son olarak sitenin amacını anlattığınız bir yazı alanı da ekleyebilirsiniz.
Üyelik oluşturmadan görebildiğim tek sayfa bu olduğundan bu kadar yorumlayabildim. Ben genel itibariyle oldukça beğendim.
Site amacını anlatacağımız bir sayfa oluşturulacaktır. Alt kısımda ki kendi adımı kullanmamin amacı da deneme amaçlıydi onu yeni düzenledim test amaçlı öyle yaptim