erolozboduroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tip konularda ortalığı katıp gaz verenler hep yakın çevre ve avukatlar zaten.. Herkesi avukat yapmayacaksın ağa kim ne derse desin... Birde şimdi yasak geldi avukatlar bu işi danışmanlık adı altında yapıyor.. Ara bulucunun dediği gibi davaya taşıyın olayı
Hocam eğer ki motorcu burda konuyu açmış olsaydı r10 userları da gaz verirdi bence. Motorcuyu haklı bulurduk " kardeşim en yüksekten anlaş , git avukatla davaya ver donuna kadar alırsın vs. "diyenler mutlaka olucaktır. Aog'da gördüm çünkü aynısı yaşandı