gram altına yatırım yapın.hobi olur biriktirmek.kolay kolayda bozdurmazsınız zaten alım satım farkından dolayı.uzun vadede kart getirir
Her defasında dediğinizi söylüyorum ama satın alım farkına bakmadan maksimum 30 güne bozuyorum hep. Artık dikkat edeceğim, teşekkürler tavsiye için.
günlük olarak harcamak istediğin bir tutar belirle savurgan bir insansan alacağın bir şey için iyice düşün ne yapabilirim işime ne kadar yarar ileride bir işe yarar mı gibisinden genelde ileriyi düşünerek bir şeyler almalısın ben genelde öyle yapıyorum
Savurgan birisi değilim açıkçası ama kendime bir planlama oluşturmam şart,
@ripeapples; hocama ulaştım cari scripti hakkında. En iyi seçenek bu olacak gibi