Ben araba aldım üzerine koya koya en son 2021 3 serisi BMW almıştım 2 ay önce onu da satıp üzerine koyup EV aldım. Arabanın değerlenmesiyle paramı korumaya çalıştım
sıkıntı paranın birikmemesi zaten

araba alacak kadar birikse keşke, artık bugün dank etti bende başlayacağım biriktirmeye ve gereksiz harcamaları kesmeye, niyet edelim hep birlikte