Eğer Creatine'den bahsediyorsan faydası olan bir arkadaştır. Ancak benim olmazsa olmazım diyeceğim bir Supplement değildir. Eğer düzenli beslenemiyorsam ona vereceğim parayı tavuğa verirdim daha çok protein alırdım.
güray hypertrophy'den bahsediyorsan şu anda onu kendime göre uyarladım ve o antrenman programını kullanıyorum. Tavsiyem hareketlerde neredeyse her set failure girmendir

Eğer bir ağırlıkla 12 tekrar yapabiliyorsan sana o artık hafif geliyordur. FORMUNU BOZMADAN kiloyu yükselt ve BASSSSSSSSSSSSS
Teşekkürler hocam o programda bende her set tükenişe gideyim

Creatine bi kaç aya başlamayı düşünüyorum günlük 5gr 15 gün 2gr olarak hadi hayırlısı