lawrus57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz kullanıp faydasını gördünüz mü? Ve saç dökülmesi yaşadınız mı 2-3 aya 1 ay 5gr 15 gün 2gr zararsız olur sanırım? Bol su tüketmek gerekiyormuş
Eğer Creatine'den bahsediyorsan faydası olan bir arkadaştır. Ancak benim olmazsa olmazım diyeceğim bir Supplement değildir. Eğer düzenli beslenemiyorsam ona vereceğim parayı tavuğa verirdim daha çok protein alırdım.
güray hypertrophy'den bahsediyorsan şu anda onu kendime göre uyarladım ve o antrenman programını kullanıyorum. Tavsiyem hareketlerde neredeyse her set failure girmendir
Eğer bir ağırlıkla 12 tekrar yapabiliyorsan sana o artık hafif geliyordur. FORMUNU BOZMADAN kiloyu yükselt ve BASSSSSSSSSSSSS