Guray's hyperthropy mi kullanıyorsun? Antrenman programını iletirsen bir bakmak isterim.
Her şeyi kullanım talimatlarına göre kullandıktan sonra sağlık sorunun yoksa sorun olacağını düşünmüyorum. Ben burada sana ne kadar laf anlatsam da benden anlamazsın o yüzden almadan önce Creatine ile ilgili videoları izle derim.
Evet o programı kullanıyorum yeni geçtim sayılır bi kaç ay full body yaptım ilk zamanlarda, yaş hakkında bişey söylenmemiş pek sanırım her hangi bir zararıda görülmemiş diyorlar eğer yatkınsa saç döküyormuş araştırmaya devam ediyorum kendime uygun bulursam alıp kullanacağım