Haftada 5 gün antrenman yapıyorum itiş çekiş bacak programı ile creatine tekrar,ağırlık vs bir tık arttırdığı söyleniyor ondan dolayı kullanmak istedim ama şuan kararsız kaldım sizce 1 ay 5gr 15 gün 2gr almanın zararı olur mu? Ve faydası olur mu?
Guray's hyperthropy mi kullanıyorsun? Antrenman programını iletirsen bir bakmak isterim.
Her şeyi kullanım talimatlarına göre kullandıktan sonra sağlık sorunun yoksa sorun olacağını düşünmüyorum. Ben burada sana ne kadar laf anlatsam da benden anlamazsın o yüzden almadan önce Creatine ile ilgili videoları izle derim.