Dediğiniz doğru bir şey fakat bende bir yorum eklemek isterim. Ben de dahil olmak üzere sporla ilgilenen her genç Creatine mükemmel bir etkisi olduğunu düşünür ve 3. aydan denemek ister. Ben bizzat zamanında böyleydim kendimden örnek vereyim dedim

Zamanla anladım ki Creatine olmadan da yapılıyormuş

o mükemmel vücutlar bir şırıngaymış.
Arkadaşta eğer sıkı antrenmanlar yaptığını ve geliştiğini düşünüyorsa merakını gidermek için alsın ve denesin derim.
Bu arada bunların hiç birine ihtiyacın yok sadece düzgün beslen yeter dostum
Haftada 5 gün antrenman yapıyorum itiş çekiş bacak programı ile creatine tekrar,ağırlık vs bir tık arttırdığı söyleniyor ondan dolayı kullanmak istedim ama şuan kararsız kaldım sizce 1 ay 5gr 15 gün 2gr almanın zararı olur mu? Ve faydası olur mu?