şu spam olayı gerçekten ne saçma bişi bunun kaynagı nedir arkadaşlar ilgili bir makale vs varmı? kim yapıyor nasıl buakdar fazla spam site var
teknikleri çok basit hocam. düşmüş cctld domainleri alıyorlar. domainlere bir kaç yüz tane sub domain kurup içerik oluşturan botlarını çalıştırıyorlar. içeriklerin mantığı kelimeyi googleda aratıp ilk sıradaki sitelerin içeriklerini çekip olduğu gibi kopyalamak. yazıların içerisinde rastgele diğer sitelerine bağlantı veriyorlar.
index için kullandıkları bir kaç metod var:
-indexing api
-news kayıtlı siteler
-search console'a siteyi tekrar tekrar ekleyerek botların anasayfaya gelmesini sağlıyorlar
örnek:
https://webcache.googleusercontent.c...&ct=clnk&gl=tr