Polis olmak için sınava girersin, testler uygulanır, parkur yapman gerekir ve buraları geçerek polis olursun. Polis olduktan sonra göbeği salarsın, yanaklar şişer ama kimse seni polislikten atmaz çünkü o kriterler başlangıç için geçerliydi. Adsense olayı da bu.