Arkadaşlar piyasada bir çok "crack, modlanmış, 3. parti" sitelerde adsense reklamları görüyorum. Ben de bir forum sitesi açmıştım 3. parti program konusunda ve adsense onay vermedi. Bu siteler nasıl onaylanıyor? Ben neden onay alamıyorum?