Ben logoyu beğendim, sade ve güzel olmuş. Sitenin sağındaki bölümlerin kırmızı zemin üzerine mavi renk yazı olması gözü aşırı yoruyor sadece. Bir de butonların rengi değiştirilebilir. Bordo gibi bir renk görünüyor bende. Zeminin rengini de bir tık açarsanız daha ferah görünür.