mac konusunda ben de yıllardır çekincem var ama şarj süresi konusunda en iyisi, yukarıda arkadaşların dediği gibi, iş için macbook gerçekten çok iyi tercih oluyor. adapte sorunu konusunda ben de muallaktayım. he asus laptop da günümüzde son nokta diyebilirim. bir bilgisayardan bekleyeceğiniz her şeyi karşılayacak.