mertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site tasarım olarak sade ve güzel. Renkler çok uyumlu gelmedi bana. Sağ tarafı da arkadaşın dediği gibi yaparsan daha iyi görünecektir. Onun haricinde eline sağlık hayırlı olsun
sağolun hocam renk konusunda baya uğraştım ama benim gözüme en iyi duran buydu ondan böyle bıraktım