Kardeşim bunlar tamamen ne koparırsam derdine düşmüşler hastaneye vs gıtmsseler onlar hepsının faturasını alıp vs yargıya gıderler yargıda ortalama en az 5 sene sürer 5 sene sonundada sıgorta sırketıne dava edılır orda cözumlenır senın ödemen gereken 1 kurus bıle para yok gönlun rahat olsun hıcbır sekılde senden para alınmaz haksız bıle olsan