Darkanonims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzlaşmacı bile böyle dediyse böyle yapın hocam
Uzlaşmacı dediki Karşı tarafta genc avukat bunları gazlıyor soyle odeme alırız boyle alırız diye. Ögrencisin ödeme cıkmaz genelde. Avukat kendi parasını düşünüyor onu senden alcaklar zaten.

Bende düşündüm ki karşı tarafla iletişime gecsem, desemki boyle olayda ödeme çıkmıyor isterseniz 5-10 bini size veriyim kapatalım davaya giderse devlet alıcak aynı prayı zaten diye