iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Macaristan’dan 2018 yılında ayrıldım. Macaristan’da 8 yıl yaşadım. Öğrenci olarak başladım, şirket kurdum ev aldım, evlendim, çocuk doğacağı zaman Türkiyeye döndüm. Çünkü Macaristan bana göre öğrencilik için eğlence için 10 numara ama evli ve çocuklu aileler için vasat bir yer. Çocuğum şu 3,5 yaşında. 4 yaşında okula başlatacağım. Şu an İspanya’dayım, 2 ay sonra ise Estonya’ya taşınacağım. Estonya eğitimde şu an dünyada 1. Sırada sanırım. Kendimce plan program yapıp kazandığım parayı o planlarımı gerçekleştirmek için harcıyorum. olmazsa da döner memleketime otururum. 😂

daha çok anlatırım da twitch yayını yapmak lazım ya da podcast. 😀
Hocam güzel bir youtube serisi yada twitch yayını çıkar yaşadıklarınızdan Bende Macaristan'da 3.5yıl yaşadım, evlendim, çocuğum oldu 2.5 yaşına kadar orda anaokulunda okudu, sonra memleketime geri döndüm. Öğrenci ve bekar insanlar için gerçekten ideal bir yer olsa da evli, çocuklu insanlar için çok sıkıntı bir yer. Özellikle büyük evlerin kiraları çok yüksek.