10 sene tecil diye boş konuşmuş arkadaşlar. Okurken 28 yaşına kadar tecil edilir. Mezun olduktan sonra tecil düşer.
Şuan askere gitmek istemiyorsanız üniversite sınavına girip, 4 yıllık bir bölüme kayıt yaptırmanız gerekiyor. Diğer şekilde kaçak durumuna düşersiniz. Ceza işlemeye başlar ve bedelli vb. haklarınızı kaybedersiniz.
Benimde bu yaz tecil bitiyordu. Bedelli uçmadan askerlik yapayım dedim Mart ayında askerlik yapacağım.