İlk kez opencart kullanmaya başlayacağım bu sebepten sizler için basit olduğunu düşündüğüm bir kaç sorum var?
1. Sürüm olarak yeni başlayan biri 4. yani son sürüm mü yüklemeli, (yoksa bu sürüme uygun tema eklenti bulmakta zorluk çekersin deyip, daha sorunsuz olabilecek bir sürüm öneriniz var mı?
2. Sonradan şu eklentiyi satın al, süre doldu gibi sorunlar çıkartmayacak ücretsiz opencart temalarını nereden bulabilirim?
3. opencart için iyzico eklentisini satın almam mı gerekiyor? market de sanki paralı gördüm, wordpresste ücretsiz kullanıyordum
Merhaba,
Piyasadaki ucuza olan modüller genellikle 3.0.2.0 ile çalışmaktadır.
3.0.3.2 kullanabilirsiniz. 4 sürümü daha stabil değil ve eklenti tema daha az mevcut.
Ücretsiz tema çok fazla yok maalesef. Opencart marketplaceden indirebilirsiniz.
iyzico kendi sayfasında ücretsizdir.