Bence 10 yıl sonrada bankaların yerini almaz. Belki 100 yıl sonra mümkün olur.
Ozamana kadar çoğumuz ölmüş olacağız.
Ama benim anladığım her halving döneminde ilk 2 yıl sağlam fırsatlar oluyor. Ozamanları değerlendirenler ekonomik özgürlüğünü kazanabilir.