hocam araca bi eksper yaptırın isterseniz o ufak bi kaza da olmayabilir. Ondan sonra dava açın duruma göre mobese vs den çıkabilir bişeyler ama araba sıfır ve orjinaldi ise ve daha önce bi kazaya karışmadı iseniz eksper raporu ile beraber hızlıca suç duyurusunda bulunun