çok net cümleler kurmamanı öneririm çünkü 5 ay bir ülkeyi tanımak için çok az bir süre. hatta şöyle söyliyeyim, öğrenci, bekar çalışan, evli çift ve çocuklu aile olarak her ülkede veya şehirde hatta köyde farklı yorumlar bulunabilir. Bir ülkenin iyiliği veya kötülüğü ne aradığınla ilgilidir. Çoğu kişi ben Türkiyede mutsuzum der ama gittiği farklı bir ülke de onu mutlu etmez çünkü sorun ülke değil kişilerin kendini mutlu edememesi. O yüzden mutlu olmak için değil belli bir amaç uğruna ülkelere gitmek lazım.
Kendimden örnek vermem gerekirse benim yurtdışına gitme amacım sakin bir hayat ve çocuğumun eğitimi. Bu tarz amaçlar koyun kendinize gidecekseniz o şekilde gidin. Aksi halde mutsuzluğunuz orada da devam edecektir.
genelde bu tarz sorular sorulduğu için yazdım. Adalet yazanlar vs olmuş. Adalet paran yoksa yurtdışında da işlemiyor o konuda bilginiz olsun.
Hocam yanılmıyorsam Macaristan'da yaşıyorsunuz. Sakin bir hayat tamamda, çocuğun eğitimi için Macaristan doğru bir seçim mi emin değilim. Fakat yorumlarınızın tamamına katılıyorum. Şunu da eklemek isterim ki, siyasi hayat ve Türkiye'nin beğenmediği yüzünden kaçan insanlar hiç bir şekilde ülkeden kopamıyorlar, siyasi görüşüne sıkı sıkıya bağlı olup yabancı ülkede dahi olsalar bu dertler ile dertleniyorlar. Nereye gidersen git köksüz değilsen, köklerin bağlıysa bıraktığın yerde ailen varsa, arkadaşların varsa o yerin dertleriyle dertleniyorsun, işin mental kısmından kaçamıyorsun. Bu benim izlenimlerim...