[QUOTE=DomainBRO;1084578331]Bu arkadaş forumda çok aktifti başına bir şey gelmese kesinlikle girerdi foruma inşaAllah bir şeyi yoktur 😔[/QUOTE



babasıyla konuştum depremde ölmüş