bu r10 üyesi @Mitho; Adıyaman merkezde oturuyordu
Son görülmesine bakın beyler bayanlar



En. Son arkadaşla kötü kavga etmiştik
Ama sonra paramı ödedi aklıma geldi arayım dedim ama ne babası nede kendisine ulaşamadım inaşlah sağ sağlimdir

NOT: babasıyla şimdi görüştüm
Depremde VEFAT ETMİŞ kardeşide kendiside başımız saolsun arkadaşlar

Valla çok üzüldüm en son paramı ödemişti
Kavga ettik ama helallik te almıştım
Başımız saolsun r10 ailesi olarak