keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes hesabını emanet etmek istemiyor.
Sinyal durumunda gelen sinyale bakıp kendileri de kontrol edip isterlerse giriyorlar. O yüzden ikisi farklı
Benim sinyal takip edecek zamanın olmadığı için denemek istedim, ama sonuç gerçekten çok üzücü.