Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle birşey varsa sinyalciler boşa yaşıyor
Herkes hesabını emanet etmek istemiyor.
Sinyal durumunda gelen sinyale bakıp kendileri de kontrol edip isterlerse giriyorlar. O yüzden ikisi farklı