Şu an 3500 ödememek için yukarıdaki arkadaşın dediğini yaparsanız. 1 yıl sonra ihtar çekerek sizi çıkarır başka yere çok daha fazla kira ödersiniz. Bana göre en mantıklısı yapıcı olup orta yolu bulmak. Yapamam diyorsanız risk alarak %25 şekilde ödeyip bekleyebilirsiniz. Ama adam ben daireyi satıyorum dese ve satsa yeni kişi sizi çıkarabilir direk. Yine isterseniz çıkmazsınız mahkeme falan beklersiniz fakat er geç çıkmanız gerekir.