Yasa gereği temmuz ayına kadar kira artışları %25 şi geçemez , kiranızı %25 artırıp ödemenizi düzenli yapınız. Sizi çıkartmyaa çalışır tebligat vs yaparsa anında itiraz edip karşı dava açınız.
Gelelecek yıl kira artışıda tefe tüfe oranı neyse o olacaktır. Hakkınızı arayınız
Birileri gelip yok enflasyondu, yok evin değeriydi vs. konulara girmeden, bu arkadaşımızın dediğini uygulayabilirsin net bir şekilde.