Konu
Yılların Konusu R10 Masaüstünü Paylaşıyor
24-02-2023, 17:18:22
#13
STRAKE
AYJANS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadelik her zaman iyidir
Sponsored By R10
Emin0307 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konu sonrası masaüstüme baktım da aşırı dağınıkmışım
Bende daha yeni topladım ayıp olmasın diye hocam
toserJPG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
🙂
Keşke bir RX-7'm olsaydı