AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadelik her zaman iyidir

Sponsored By R10
Emin0307 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sonrası masaüstüme baktım da aşırı dağınıkmışım
Bende daha yeni topladım ayıp olmasın diye hocam
toserJPG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
🙂
Keşke bir RX-7'm olsaydı